اخبار

به گزارش مدیریت روابط عمومی دانشگاه

آغاز طرح تشدید بازرسی مدیریت حوادث شیمیایی در شبکه میامی

در این طرح، بازرسی از صنایع/معادن و کارگاه های پرخطر جهت حفاظت از منابع و کاهش خسارات و آسیب پذیری ناشی از حوادث شیمیایی مشمول TPQ از طریق آموزش به شاغلین و کارفرمایان با حضور فعال بازرسان بهداشت حرفه ای شبکه میامی انجام خواهد شد.

ادامه مطلب
یکی از بزرگترین اورژانس های بیمارستانی کشور امسال در شاهرود افتتاح و به بهره برداری می رسد.
دستاوردی دیگر ازنظام سلامت درشاهرود:

یکی از بزرگترین اورژانس های بیمارستانی کشور امسال در شاهرود افتتاح و به بهره برداری می رسد. گالری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر رضا چمن رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به اجرای موفق طرح تحول سلامت در شاهرود از بهره برداری بخش اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: بخش اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود با پیشرفت فیزیکی ۹۵% و زیر بنای ۵۱۷۰ متر مربع در دو طبقه و با ظرفیت ۷۲ تخت درسال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

ادامه مطلب
کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در ۳۷۰۰ متر مربع زیر بنا با بیش از ۹۰% پیشرفت فیزیکی درآستانه بهره برداری درسال جاری.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اعلام کرد:

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در ۳۷۰۰ متر مربع زیر بنا با بیش از ۹۰% پیشرفت فیزیکی درآستانه بهره برداری درسال جاری.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر رضا چمن رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اعلام این خبر افزود : یکی از نیازمندی های اساسی مردم و دانشگاه پلی کلینیک تخصصی استاندارد هست که خوشبختانه مجتمع کلینیک ویژه (کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه )در راستای اجرای طرح تحول سلامت در شاهرود با بیش از ۹۰% پیشرفت فیزیکی در ۵ طبقه ؛ یک کلینیک تخصصی بسیار مناسب می باشد که تا پایان سال جاری افتتاح و خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی را ارائه خواهد نمود.

ادامه مطلب
به گزارش روابط عمومی دانشگاه

اطلاعیه واگذاری داروخانه سرپایی بیمارستان امام حسین(ع)

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود در نظر دارد داروخانه سرپایی بیمارستان امام حسین (ع) واقع در کلینیک پاسارگاد را بصورت اجاره محل و پروانه بهره برداری به مدت ۹ ماه به بخش خصوصی واگذار نماید

ادامه مطلب
به گزارش روابط عمومی

آگهی مناقصه عمومی

دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی شاهرود در نظر دارد نسبت به واگذاری امور نگهبانی و حفاظت فیزیکی بیمارستان بهار(فاطمیه)از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای به پیمانکاران صلاحیت دار و واجد شرایط اقدام نماید. بدین منظور از کلیه شرکت هایی که دارای مجوز رسمی و قانونی از مرکز انتظام پلیس پیشگیری ناجا و دارای تایید صلاحیت معتبر از سازمان کار و امور اجتماعی و نیز دارای تجربه و سوابق کافی و مفید در امور مربوطه می باشند

ادامه مطلب
به گزارش روابط عمومی

تجدیدآگهی مناقصه عمومی

دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی شاهرود درنظر دارد خدمات خودرویی مراکز میقان،قلعه نوخرقان،رودیان،دهملا،محمدآباد،زمان آباد،نردین و ستاد معاونت بهداشتی را از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله ای به بخش غیردولتی و به شرکت های واجد شرایط وصلاحیت دار (دارای گواهینامه صلاحیت شرکت از اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی در زمینه موضوع مناقصه) به مدت یک سال واگذار نماید.

ادامه مطلب
افتخارآفرینی دانشجویان در دهمین المپیاد علمی در منطقه آمایشی قطب یک
افتخاری دیگر توسط دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

افتخارآفرینی دانشجویان در دهمین المپیاد علمی در منطقه آمایشی قطب یک

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در دهمین المپیاد علمی دانشجویان پزشکی در منطقه آمایشی قطب یک کشور با راه یابی به مرحله گروهی افتخارآفریدند.

ادامه مطلب
هشدار سازمان غذا و دارو درباره مصرف قارچ های سمی
به منظور پیگیری از مسمومیت با قارچ های سمی :

هشدار سازمان غذا و دارو درباره مصرف قارچ های سمی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ستاد مرکزی اطلاع‌رسانی داروها و سموم سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای به منظور پیشگیری از مسمومیت با قارچ‌های سمی، نکات حائز اهمیتی در این زمینه را طی اطلاعیه ای هشدار داد.

ادامه مطلب
انتصاب دکترمحمد امیری بعنوان سرپرست  دبیرخانه هیأت امناء دانشگاه
رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در حکمی؛

انتصاب دکترمحمد امیری بعنوان سرپرست دبیرخانه هیأت امناء دانشگاه گالری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود دکتررضا چمن رییس دانشگاه طی حکمی دکتر محمد امیری را بعنوان سرپرست دبیرخانه هیأت امناء منصوب نمود.متن ابلاغ به شرح زیر است:

ادامه مطلب
کنترل بیماری های غیرواگیر با تغییر شیوه زندگی امکان پذیر خواهد بود.
معاون درمان دانشگاه در شانزدهمین همایش سلامت و زندگی شاهرود:

کنترل بیماری های غیرواگیر با تغییر شیوه زندگی امکان پذیر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر علی شیبانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در شانزدهمین همایش سلامت وزندگی با موضوع ترویج سلامت عمومی و مبارزه با سرطان روز سه‌شنبه یکم خردادماه سال جاری در سالن شقایق‌های دانشگاه صنعتی شاهرودبرگزار شد بابیان اینکه بالغ‌بر ۴۰۰ بیمار سرطانی در شهرستان وجود دارد، گفت: برای کنترل بیماری های سرطان باید بر تغییر شیوه زندگی فرهنگ سازی کرد.

ادامه مطلب