برگزاری جلسه دفاع از پایان نامه خانم فاطمه بابازاده دانشجوی کارشناسی ارشد پرستاری داخلی جراحی
دفاع خانم فاطمه بابازاده دانشجوی کارشناسی ارشد پرستاری داخلی جراحی در تاریخ 19 خرداد ماه 1405 در سالن u (ابن یمین) دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد. موضوع :: "بررسی تأثیرآموزش خودمراقبتی به شیوه پادکست بر عزت نفس و نگرانی بیماران مبتلا به مولتیپل اسـکلروزیس: یک کارآزمایی بالینی تصادفی شده موازی
به راهنمایی آقای دکتر حسین باقری و مشاوره آقای دکتر علی عباسی و مشاور آمار خانم دکتر سیده سولماز طالبی
نظر شما :