معرفی خوابگاهها

شرح وظایف خوابگاه های تابعه

  • پذیرش و اسکان دانشجویان در خوابگاه شامل واگذاری اتاق ، تحویل اموال و پذیرش اتاق به دانشجودر نیمسال اول و دوم سا ل تحصیلی و تابستان
  • کنترل غیبت و تأخیر دانشجویان
  • ایجاد شرایط مناسب برای سکونت دانشجویان
  • پیگیری و رفع مشکلات دانشجویان ساکن از طریق مدیریت امور خوابگاهها
  • جابجایی اتاق دانشجویان در دو نوبت از سال در صورت امکان (پایان هر نیم سال تحصیلی)
  • ارتباط با خانواده های دانشجویان
  • انجام امور مربوط به حضور و غیاب دانشجویان(در بخش خواهران)
  • انجام امور مربوط به پذیرش مهمان
  •  
  • مراقبت و حفظ ایمنی افراد و ساختمانها و اموال خوابگاه

اموال عمومی خوابگاه برای شما و  امانت نزد شماست، بیاییم در نگهداری آنها بیشتر بکوشیم

امکانات خوابگاهها

خوابگاه ها دارای امکانات عمومی و امکانات اختصاصی (داخل اتاقها ) می باشد.

امکانات عمومی

خوابگاه ها دارای نمازخانه، سالن مطالعه،سالن تلویزیون ، سایت کامپیوترو اینترنت ، اتاق ورزش ، اجاق گاز،تلویزیون،جارو برقی،یخچال،ماشین لباسشوئی ،اطو و... می باشد.

امکانات اتاقها

اتاقها مجهز به اینترنت پر سرعت ، تخت ، فرش و موکت  ، یخچال ، میز و صندلی بوده و تهیه سایر لوازم شخصی مورد نیاز به عهده دانشجو می باشد.

سرپرستان خوابگاه ها

سرپرست خوابگاه شقایق : خانم فاطمه قاسمی                      شماره تماس 02332330611

سرپرست خوابگاه نرگس : خانم معصومه حسن زاده            شماره تماس 02332366801

سرپرست خوابگاه سامان : آقای نعمت الله سعیدی             شماره تماس 02332394937

شرح وظایف اداره امور خوابگاه‌ها:

  • اسکان دانشجویان جدیدالورود مهرماه و بهمن ماه در خوابگاه های مجردی و متأهلی
  • اسکان دانشجو یان متقاضی خوابگاه تابستانی
  • برنامه ریزی بمنظور پذیرش واسکان دانشجویان متقاضی در خوابگاه‌ها، اعم از پسران، دختران، دانشجویان متأهل در حد توان و امکانات خوابگاهی
  • نظارت کمی وکیفی امور جاری خوابگاه ها شامل خدمات ،تاسیسات ، امور اداری پرسنل تحت پوشش وارتباط وهماهنگی بر نحوه فعالیتهای تشکل های دانشجویی در خوابگاه‌ها
  • پیش بینی به موقع نیازهای خدماتی، تاسیساتی، تعمیرات واقلام ضروری جهت تجهیز خوابگاه‌ها
  • انجام طرح های تحقیقاتی در زمینه نیاز سنجی خدمات ضروری خوابگاه‌ها ونظر سنجی از میزان رضایت ساکنین خوابگاه و... در جهت تکریم ارباب رجوع وجلب رضایت دانشجویان
  • تدوین راهبردهای ارائه خدمات به مشتریان درقالب (تنظیم منشور اخلاقی اداره امور خوابگاه‌ها، منشور حقوق شهروندی در نظام مقررات خوابگاهی و... ) در جهت بستر سازی دسترسی دانشجویان به اطلاعات ورفع نیازهای ساکنین، در کوتاه ترین فرصت ممکن
  • هماهنگی با مرکز مشاوره وراهنمایی دانشجویان درجهت تقویت وتأمین سلامت رفتاری، عاطفی واجتماعی ساکنین
  • انجام امور مربوط به تسویه حساب دانشجویان ساکن در خوابگاه
  • فراهم نمودن محیط خوابگاه به نحو مناسب و در حدتوان جهت اسکان دانشجویان
  • انتقال مشکلات خوابگاه‌ها به مسئولین معاونت دانشجویی جهت رفع هرچه سریعتر آنها و پیگیری تا رفع مشکل
  • ایجاد هماهنگی با سایر واحدهای سازمانی